Spletno trgovino gamenight.si upravlja podjetje:
FaturPro, poslovno svetovanje, d.o.o. (v nadaljevanju tudi ponudnik ali gamenight.si)
Skrajšano ime: FaturPro d.o.o.
Sedež podjetja: Stranska vas 40, 8000 Novo mesto
ID za DDV: 65567714
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 8724768000
Registrski organ: AJPES, izpostava Novo mesto
IBAN: SI56 6000 0000 0994 224 (Hranilnica LON d.d., Kranj)
BIC: HLONSI22
Elektronski naslov: info@gamenight.si
Telefonska številka: +386 31 758 073
Uporabnike gamenight.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko spletne trgovine ali dostop do spletne trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.
Dostopnost
V skladu z 43. b členom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
- ime in sedež podjetja
- kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- cene blaga in storitev
- časovna veljavnost ponudbe
- pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
- način plačila in dostave, vključno z rokom dobave
- pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi
Splošno
Naročilo nakupa se sklepa samo v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. V besedilu, opisu, ceni in drugih besedilih v spletni trgovini lahko pride do napak, za katere se vam v naprej opravičujemo in vam zagotavljamo, da jih bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vse slike so kolikor se le da podobne dejanskemu izdelku, a popolna identičnost ni zagotovljena. V primeru kakršne koli napake, težave ali nejasnosti pri naročilu ali izvedbi naročila, se stranko nemudoma obvesti po e-pošti ali telefonu, odvisno od podatkov, ki jih je stranka posredovala. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Postopek nakupa
Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na levi strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brskanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj na spletni strani.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”Na blagajno”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na ikono košarice desno zgoraj, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter možnost za nadaljevanje “Na blagajno”.
V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno in strošek dostave. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru, da bi radi odstopili od naročila, nas prosim obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti. Ko je naročilo izvedeno, prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje.
Koraki procesa nakupa:
- KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko vnesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. Odprla se vam bo naslednja stran BLAGAJNA
- BLAGAJNA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo z bančno kartico ali direktno bančno nakazilo). Pred zaključkom naročila morate označiti polje, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja in kliknete gumb ODDAJ NAROČILO.
- POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev poslana tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna oziroma dobi obvestilo po elektronski pošti.
Dostava
Ob naročilu izdelkov, ki so na zalogi bodo izdelki odposlani naslednji delovni dan. Izdelke prejmete načeloma od 1-2 dni od naročila. Za izdelke na zalogi naročene do 10:00 ure bodo praviloma odposlani še isti dan. Strošek dostave je 4,49€ (vključen DDV) z dostavno službo GLS.
Pogodba
Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika. V kolikor bi želeli prejeti sklenjeno pogodbo, nas o tem obvestite na info@gamenight.si.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 31 758 073 ali na elektronskem naslovu info@gamenight.si
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne trgovine gamenight.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s strani spletne trgovine gamenight.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@gamenight.si
V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
- V naslovu sporočila: Preklic naročila
- V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila
Cene artiklov
Vse cene so v evrih (€) in vključujejo 22%. Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da cene spremeni. Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa.
Akcije / popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Promocijske kode
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.
Darilni boni
Izdajatelj darilnega bona je FaturPro, poslovno svetovanje d.o.o., Stranska vas 40, 8 000 Novo mesto.
Uporaba darilnega bona
V spletni trgovini gamenight.si ponujamo darilne bone različnih vrednosti. Kupci lahko izbirajo med darilnimi boni v vrednosti 10 €, 20 €, 50 € in/ali 100 €. V primeru, da je darilni bon ukraden, izgubljen ali uničen, njegov uporabnik ni upravičen do povračila ali kompenzacije v kakršni koli obliki. Z nakupom darilnega bona se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Darilni boni, ki niso kupljeni v spletni trgovini gamenight.si, se v spletni trgovini gamenight.si ne morejo koristiti, saj so neaktivni in neveljavni. Reklamacije darilnega bona niso možne.
Nakup darilnega bona
Nakup darilnega bona kupci v spletni trgovini gamenight.si opravijo enako kot nakup kateregakoli drugega izdelka. Darilni bon je kupljen takrat, ko stranka plača vrednost darilnega bona, ki ga izbere. Po nakupu stranka prejme darilni bon v PDF obliki na elektronski naslov, ki ga je zapisala ob naročilu. V primeru, da v opombe k naročilu zapiše, da darilni bon želi prejeti tudi v fizični obliki, ga prejme tudi fizično po navadni pošti na naslov, ki ga je zapisala ob naročilu.
Koriščenje darilnega bona
Darilni bon je možno koristiti ob nakupu kateregakoli izdelka v spletni trgovini gamenight.si. Stranka lahko z darilnim bonom plača vrednost izdelka, ki je enaka vrednosti darilnega bona. V primeru, da stranka izbere izdelek/izdelke višje vrednosti od darilnega bona, doplača razliko v vrednosti. V primeru, da stranka izbere izdelek/izdelke nižje od vrednosti darilnega bona, spletna trgovina gamenight.si ne vrne preostanka vrednosti darilnega bona. Darilni bon je možno izkoristiti le v CELOTNI VREDNOSTI. Darilnega bona ni možno izplačati v gotovini ali zamenjati za gotovino.
Darilni bon njegov prejemnik uporabi tako, da na blagajni nakupa v spletni trgovini gamenight.si vpiše unikatno kodo kupona, zapisano na darilnem bonu, ki ga prejme. Kode kupona se na darilnih bonih razlikujejo, kar pomeni, da ima vsak darilni bon svojo unikatno kodo in ga ni mogoče ponarediti.
Podaljšanje veljavnosti darilnega bona po preteku njegove veljavnosti
Darilni bon je možno koristiti v roku 6 mesecev od nakupa. Če ga v roku 6 mesecev stranka ni uspela koristiti, ga lahko podaljša. Darilni bon stranka lahko podaljša preko elektronskega naslova do šest mesecev po njegovi zapadlosti. Na elektronski naslov info@gamenight.si pošlje promo kodo darilnega bona in pripiše, da želi opraviti podaljšanje darilnega bona. Nadaljnja navodila prejme preko elektronske pošte. V primeru, da je od nakupa darilnega bona minilo že 1 leto ali več, darilnega bona NI možno več zamenjati oziroma podaljšati.
Pravica do odstopa od nakupa
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Za odstop od pogodbe mora kupec ponudniku poslati spodnji obrazec na naslov ponudnika ali v skenirani obliki po elektronski pošti na naslov info@gamenight.si
Izdelek mora kupec vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti vrnjen na naslov FaturPro d.o.o., Stranska vas 40, 8000 Novo mesto, Slovenija nepoškodovan, neuporabljen, v celoti in v originalni embalaži. Stroške pošiljanja v tem primeru nosi kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga ponudnik prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Stvarna napaka
Za stvarno napako se šteje, če:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku dveh let od prevzema blaga ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, je od ponudnika upravičen zahtevati:
- odpravo napake na izdelku,
- ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. V primeru uveljavljanja garancije, nas kontaktirajte na elektronski naslov info@gamenight.si
Ponudnik ne nudi prostovoljne garancije.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke ugotovi, da so naročeni izdelki poškodovani, nedelujoči ali da v njih manjkajo deli, lahko artikel vrne na naslov FaturPro d.o.o., Stranska vas 40, 8000 Novo mesto. V tem primeru stroške pošiljanja krije ponudnik. Obe strani se nato sporazumno dogovorita o morebitni zamenjavi izdelka ali vračilu kupnine.
Škoda
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 758 073 ali po elektronski pošti na info@gamenight.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@gamenight.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
